tiistai 16. lokakuuta 2012

Isn't it always perfect at the start ?

Heippa! Viikko on lähteny tosi kivasti käyntiin :-) Eilen oli treenit 17-19 TLK:lla ja sain kaikki akrot menee paljon paremmin! Sieltä lähin sitten suoraan mun isosiskolle Jutalle yöksi. Syötiin, pelattiin, katottiin leffa, tehtiin lettuja ja nukuttiin pitkään! :-)
Tänään aamulla heräiltiin tosiaan joskus 11-11.30 aikoihin ja sitten Jutta teki mulle tosi kivan meikin, josta mulla ei valitettavasti oo kyllä kuvaa, ja nyt ne on ihan levinneet, koska tulin vähän aika sitten lenkiltä... Kuitenkin, lähettiin siinä aamupäivästä minä, Jutta, Oba ja Katja stadiin syömään :-) Jutta ja Katja lähti siitä sitten Suomenlinnaan ja ite lähdin himaan käyttämään Manun ulkona.
Olin tosiaan pitkästä aikaa Jessin kanssa :-) Käytiin Raxissa syömässä ja oltiin leffassa kattomassa se Step Up: Revolution 3D. Oli tosi kiva ja vauhdikas leffa, että ite ainakin tykkäsin! Illemmalla lähettiin tossa tosiaan lenkille, kierrettiin Tammisaloa jne :-) Eli paljon on mahtunut näihin kahteen päivään! Huomenna olis taas treenit 16-18, muita suunnitelmia ei ainakaan näillä näkymin. Ja ainiin, 20.2.2013 odotellessa, mun 15 v. synttärit ja suunnitelmissa ois sillon lähteä Jessin kanssa päiväristeilylle Tallinnaan!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti