tiistai 30. lokakuuta 2012

You make me wanna call you in the middle of the night

Jee, mulla fiilikset katossa ainakin osittain! Mulla on nyt vaan kauhee hedari ja kipee olo ylipäätään, napaan sattuu ja musta tuntuu että toi on pikkusen tulehtunut ja vielä pitäis kattoo pikkusen tota ruotsin koealuetta.
Luulin aamulla 7.00 kun herätyskello rupes soimaan, että en ikinä tulis selviimään tästä päivästä, mutta toisin kävi! Sain esitettyy sen mun hissan esitelmän, tosin sönkötin parissa kohtaa, but that's life! Niin ja siitä sain siis 7. Hissan uusintakokeesta sain 5+... Hissa ei vaan oo mun juttu! Treenit meni ihan okei, tosin tein kuolemaa uudessa kunnossa :-D
Olin kans treenien jälkeen vähän aikaa Veeran kanssa ulkona ja se löi mua vahingossa keskelle naamaa :-D ♥ Mä meen kohta kattoo BB ja valmistaudun huomiseen ruotsinkokeeseen, yritän saada vaikka ainakin 9, koska ruotsi on mun lempiaine! Öitä murut, sori ettei taaskaan oo kuvia, mutta en jaksanu kantaa kameraa mukana tänään :-(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti