lauantai 29. joulukuuta 2012

When I'm not around you, it's like I'm not with me

Heippa! Olin tosiaan eilen, tai no toissapäivänä, shoppailemassa Sanin kanssa alennusmyynneissä. Ainiin, ja tapaninpäivänä oltiin mun vanhempien kanssa mun isovanhemmilla käymässä, ja sain niiltä lahjaksi suklaata ja 100€, ja nää rahathan pääs siis heti seuraavana päivänä käyttöön! Kumpikaan meistä ei aluks meinannu löytää oikeen mitään, mut ainakin mä sain kuitenkin loppujen lopuks jotain ostettua! :-) Ihan kaikki mun ostoksista ei tosin ollut alessa, että mukaan lähti kans ihan normaalihintasia tuotteita.
Sori, saatte vielä vähän aikaa tyytyä kännykän laatukuviin, saan ton järkkärin nyt siis 99% varmuudella synttärilahjaksi helmikuussa, että jos sinne asti jaksatte näitä kännykkäkuvia :-D Mutta joo, nyt niihin ostoksiin!



Ginatricot 9,95€


Seppälä 24,95€ 14,97€

Cubus 2,50€ (?)

Vila 29,95€ 14,98€



Only 26,95€ 13,48€

 Seppälä 3,95€

Lähettiin stadista sitten junalla Järvenpäähän Sanille yöksi. Tilattiin pizzaa (2 kertaa), syötiin karkkia, katottiin kaksi leffaa - Saw 4 ja Project X, datailtiin ja valvottiin johonkin puoli viiteen. Herättiin yheltä aamupäivällä, meikattiin, lagailtiin ja katottiin leffa - Hohto. Himassa olin joskus vähän ennen seiskaa ja täällä en sit tehnyt oikein mitään.
Mun uudenvuoden suunnitelmat on nyt mennyt vähän päin helvettiä, eli suunnitelmat on sinänsä nyt aika auki, eikä mulla oo ylipäätään yhtään mitään suunnitelmia tälle loppuvuodelle :-D Anyway, mä meen tästä pikku hiljaa nukkumaan, öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti