perjantai 11. tammikuuta 2013

Elämä on sitä mitä teet siitä



Otsikko... So true! Mä en oikeen tiiä mitkä fiilikset on just nyt, toisaalta maailman parhaimmat ja tuntuu et elämä hymyilee ja mikään ei mee niin täysin päin vittua, mut toisaalta taas vituttaa vanhat asiat.

Mutta joo, eilen mulla oli se kemiankoe, joka ois voinu mennä paremmankin mut kai se ihan okei meni :-D Eilinen päivä oli muutenkin kokonaisuudessaan ihan helvetin hyvä - koulussa oli jees, lukuunottamatta kuraattorilla käyntiä ja valinnaisliikan luistelua. Koulun jälkeen Evita ja Heta tuli mua kuliksen metroasemalle vastaan ja lähettiin sieltä Laajasaloon Hannaa vastaan :-) Lähes koko loppupäivä meni samassa porukassa, käytiin mäkissä, Hannalla, metron kääntöraiteilla, tehtiin pilluralleja dösällä ja pidettiin muutenkin tosi hauskaa :-D Loppuilta oltiin vielä Tiian ja Sannan kanssa.

Tänään olis pitänyt olla terveystiedon koe, mutta se maikka oli unohtanu meiän sovitun koepäivän, joten ei sitä sitten ollut :-D Tänään oon Jessin kanssa ja meen niille yöksi, huomenna meillä on lauantai-koulupäivä 9.45 - 14.15 ja sen jälkeen oon ehkä Veeran kanssa :-) Sunnuntaina olis sitten treenit, onneksi vasta kolmelta, että saan nukkua edes yhtenä päivänä tällä viikolla :-D
Btw, tänään on tasan kaksi kuukautta Lontoon leirikouluun!


Ja sori, mulla ei oo nyt mitään kuvia koska mun kännykällä tuli otettua vaan EI julkaisukelpoisia kuvia, ja loput kuvat on iPodilla, enkä jotenkin saanut niitä mun koneelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti