tiistai 8. tammikuuta 2013

Isn't it always perfect at the start, isn't it the best damn thing that you've felt in your heart ?



Noita muutamaa biisiä on nyt tullut kuunneltua lähiaikoina paljon. Kaikki paitsi toi eka liittyy kuitenkin taas yhteen asiaan joka mua surettaa ja kaduttaa nyt aika paljon ja haluisinkin saada asiat korjattua, varsinkin kun nään just tätä yhtä ihmistä joka päivä...

Mutta joo, tänään mulla oli eka kasin aamu loman jälkeen, ja en meinannu päästä sängystä millään ylös koska väsymys vei voiton. Ja tosiaan su-ma välisenä yönä nukuin yhteensä noin kaksi tuntia, kiitos unirytmin... :-D Vihaan koulupäivistä just eniten tätä tiistaita, koska mulla ei oo yhtäkään kivaa tuntia - musavideo, englanti, ilmaisutaito ja matikka = musavideossa maikka rages meiän ryhmälle ihan turhasta, enkussa meillä oli joku neljän sivun testi/pistari, ilmasutaidossa onneks alettiin mafioosaa ja matikantunnilla mulla ei ollu kirjoja mukana ja en pystynyt keskittymään yhtään mihinkään.
Treeneissä oli tosi jees, treenien jälkeen olin Evitan, Hannan ja Hetan kanssa ulkona, käytiin kaupassa ja Jollaksessa.
Huomenna on ihan normaali koulupäivä 12.00 asti, jonka jälkeen lähetään musavideoryhmän kanssa Angel Filmsiin tutustumaan tunniksi, eli pääsen noin 13.30 ja suunnitelmissa olis olla taas Evitan, Hannan ja Hetan kanssa, ja sieltä lähetään Evitan kanssa treeneihin :-)

Ainiin ja hyvää syntymäpäivää mun parhaalle kaverille Jessille ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti