maanantai 28. tammikuuta 2013

Miks kaikki sanoo et mun pitää olla vahva, miks se oon mä jonka pitäs muka jaksaa?



Fuck this shit... Maanantai, joka ei todellakaan alkanut kivasti, ei myöskään päättynyt niin.
Koulussa samaa paskaa, en puhunu taaskaan kellekkään tai istunut kenenkään kanssa, luokanvalvojan kanssa juttelemista, itkemistä käytävällä ja pelkkää tunneilla musan kuuntelemista. Koulun jälkeen söin himassa, Sasu ja Thomas tuli meille joskus kahen jälkeen, Evita melkeen heti perässä :-) Pojat söi pizzaa, kuunneltiin musaa ja chillailtiin, lähettiin käymään metellä ja sieltä lähettiin Evitan kanssa treeneihin :-) Illalla mun piti vielä olla Evitan, Sasun ja Thomaksen kanssa, mutta himassa oli pari juttuu vähän "paskasti", joten mun piti ekan viiden minuutin jälkeen tulla himaan ja myös jäädä tänne... :-D
Tänään wilmaan kans ilmesty viesti meiän apulaisrehtorilta, että sen yhden tunnin jälki-istunnon lisäksi mulla ja sillä on "very serious talk" tällä viikolla, ja kuinka hän oli "very shocked and disappointed", ei huhhuh, oon sanaton siitä, et tästä tehtiin näinkin iso juttu :-D
Huomenna pitäis jaksaa viikon paskimmat aineet, 17-19 treenit, pistari potensseista, mut illan kruunaa taas sama hyvä seura :-)

 hahahahhahah miehen paikka on keittiössä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti