sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Sä oot vahvin ihminen ketä mä tunnen

Moikka! Vika ilta ennen koulunalkua ja loman päättymistä, sillä huomenna kello 9.45 mä oon koulussa, thank god mun ei tarvitse mennä kouluun jo kasiksi!
Eilinen meni kivasti itiksessä ja stadissa shoppaillessa osan mun luokkalaisten tyttöjen Annan, Marian ja Yatsin kanssa :-) Oli ihan superkivaa nähä niitä pitkästä aikaa ja aikaa vierähtikin sitten neljä tuntia shoppailun merkeissä, vaikka tosin mä ite en ostanut mitään muuta kuin limupullon, koska oon nyt päättänyt alkaa säästämään kesää ja mahdollista Summer Uppiin menoa varten! Illalla lähin sitten mun isosiskolle kattomaan sitä sen kania ja tarkotus oli tulla vikalla dösällä kotiin, mut jäätiin kaikki ihan koukkuun siihen Sanajahti -peliin, joten en malttanut lähteä vaan jäin sitten niille yöksi :-)
Huomenna tän vuoden ja uuden kauden ensimmäiset treenit, koulua onneksi vaan 9.45 - 12.45 ja kemian kokeisiin lukemista... Mä laitan teille tähän vielä muutamat kuvat ja lähen suihkuun ja valmistaudun nukkumaanmenoon, pitäis toi unirytmikin saada normaalimmaksi :-D Kivaa tulevaa viikkoa, jos sitä voi kivaksi sanoa... :-D

 Sain mun siskolta tollasen matkakaiuttimen, jota oon halunnut jo tosi pitkään! :-) Kiitti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti