keskiviikko 16. tammikuuta 2013

The worst things in life come free to us

Heippa ja sori pienestä hiljaisuudesta täällä blogin puolella, on vaan ollut paljon juttuja ja oon ollut niin väsynyt, etten oo vaan yksinkertasesti jaksanu tulla kirjoittelemaan tänne mitään.
Lupasin kertoo teille siitä TET-paikan hakemista vähän enemmän, so here it comes! Toisin kun suunnitelmissa oli, kävin kysymässä tätä TET-paikkaa jo sunnuntaina, Herttoniemen Musti & Mirri -eläintarvikekaupasta, ja lucky me, mä myös sain sen paikan sieltä! :-) Eli 20. - 24.5 oon siellä TET:issä.
Sunnuntaina mulla oli treenit 15-17 ja sen jälkeen olin pääosin Hannan kanssa, vähän aikaa myös Evitan, Hetan ja Tiian kanssa. Maanantaina oli lyhyt koulupäivä ja myös tosi vituttava sellainen, illalla oli sit treenit 17-19 ja ne oliki sit kivat :-) Tiistainakin mun koulupäivä jäi aika lyhyeksi, koska lähin kahden ekan tunnin jälkeen himaan, koska mulla oli maha kipeä ja muutenkaan koulussa olo ei oikeen napannut, koska tiistaina hirveimmät tunnit, sain musavideosta myöhästymismerkinnän koska tulin tasan _minuutin_ myöhässä, love my teacher ♥
Tänään panostin matikantunnilla, saatiin kuulla terveystiedon koealue ja koe onkin sitten ensi viikon perjantaina 25.1, liikkatunnilla oltiin luistelemassa - tosin ite luistelin ekat 15 minuuttia ja lähin takaisin pukukoppiin, koska olin ottanut liian pienet luistimet. Kemiantunnilla saatiin kokeet takaisin, ja sain 6+... Saatiin myös sillä tunnilla tietää uuden kemiankokeen koealue ja koe on sitten 31.1, tulossa siis terveystiedon koe, matematiikan potenssikoe ja kemian koe...
Olin treeneissä tänään vaan tunnin, koska oli pakko lähteä puol kuudeksi takaisin koululle leirikoulu vanhempainiltaan. Leirikoulun suunnitelmat kuulosti tosi jeeseiltä, eli tulossa varmasti kiva matka ;-)

Sori että ei oo taaskaan tälleen vaihteeksi kuvia, en vaa jotenkin saanu ladattua niitä tolta iPodilta koneelle :-O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti