lauantai 26. tammikuuta 2013

Yeah, yeah, que no pare la fiesta, don't stop the party



Eilinen meni tosi hyvässä seurassa, tietyt asiat kaduttaa, kaikkea en ees muista, mutta hyvä fiilis jäi silti!
Iltaa vietettiin ihan täällä lähistöllä olevissa rapuissa ton sään kylmyyden takia. Seura kuitenki kruunas kaiken, kiitti Evita, Sasu, Kassu, Toni ja Vili! Mä ja Evita tultiin joskus yhdeltätoista meille yöksi, ja nukahdettiinkin melkeen heti, koska ilta oli menny sen verran "rajuissa" merkeissä :-D
Tänään aamupäivästä olin Evitan ja Sasun kanssa. Hengailtiin aluks Hertsikassa, ja lähettiin sitten mäkkiin syömään, eli toisin sanoen mun mäkkilakko tais nyt kusasta... :-D Olin niin väsyny, et tulin iltapäivällä himaan chillaamaan, noin kuudelta olin Sasun kanssa jonkun 10 minuuttia, ja seittemän jälkeen olin vielä Evitan, Sasun ja Tonin kanssa :-)

Nyt illalla syötiin mun vanhempien kanssa gluteenitonta pannukakkua, paahdettiin popparia ja katottiin "Korttelivahdit" -elokuva :-) Huomenna mulla on treenit 11.00 - 13.30 ja sen jälkeen oon ainakin Evitan ja Sasun kanssa again, kattoo nyt tuleeks Tonikin vielä messiin :-)
Ainii, sain eilen tunnin jälki-istuntoa mun terveystiedon opettajalta, koska sanoin sille "fuck you" :-D Torstaina sitten koululle istumaan tunniksi! Parhautta ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti