perjantai 18. tammikuuta 2013

You could walk straight trough hell with a smile



Wohooo, se olis perjantai! Tää on ollu viikon kivoin päivä, ainakin tähän mennessä! Koulussa oli taas tosi jees ja käytiin kotipizzassa tyttöjen kaa, nammm ♥ Kävin kans kaupassa, koska piti vähän täydentää herkkuvarastoa xD Jäätelön, limun ja sipsien seuraks liitty nyt myös karkkipussi ja pikkupullia!
Aamu alko 7.10 faijan herätyksellä, kun se tulee mun huoneeseen ja sanoo "Noni aika herätä, tuol on sit muuten -18 astet pakkasta et pitää laittaa talvitakki"... Ihan liian kylmä mun makuun! Tää päivä menee siis vaan himassa chillaillessa, leffaa kattoessa ja noita herkkuja syödessä ;-) Sitä ennen kuitenkin äikän läksyt!
Huomenna oon Tobiaksen kaa ja mennään todennäkösesti keskustaan (?) :-) Tosi hyvät fiilikset just nyt, varsinkin kun oon päässy kokonaan yli yhestä ihmisestä! Fiiliksiä parantaa myös se, että alle kaksi kuukautta Lontoon leirikouluun ja ylihuomenna tasan kuukausi mun 15 -vuotissynttäreihin! Viettäkää kiva viikonloppu, mä ainaki aion!

TAMAGO!! herranjumala tähän peliin jää koukkuun :-D

2 kommenttia: