keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Huonepostaus!

Huonepostausta luvassa, kiitos keskiviikkoillan tylsyys... Nää kuvat on otettu muutama viikko sitten, eli tällä hetkellä huone on ainaki piiiiiiikkusen sotkusemmassa kunnossa :-D

Näkymää mun huoneen ovelta. Mun huone ei oo tosiaan mikään kauheen iso.

Mun tietokone/meikkipöytä, jossa on tollanen peili. Tossa nurkassa siis dataan aina :-D

 Pöydän lokerikkojen sisältö ja tolla toisella puolella pöytää on mun kaikki hajuvedet (1 puuttuu) ja meikkilokerikko.

1. Lätkä- ja HIFK-fanina pakko löytyä tällänen seinä huoneesta :-D Kaikki matsiliput ja pelaajien kortit nimmareilla.
2. Mun huoneen ovi mun huoneesta päin, oon ite tehny siihen tollasia tekstejä lapuille.

3. Mun huoneen ovi ulkoa päin - kuva EM-kisoista ja kuva jengipäivästä + yksi tollanen tekstilappu taas.
4. Mun huoneen yksi seinä, jossa cheerleadin juttuja, mm. treeniaikataulu, kuvia, lentolippu, jengipäivänä tehtyjä juttuja ja lettinauha yms.

1. Mun huoneen kaapinovet kiinni. Niihinkin oon tunkenu julisteen ja kuvia :-D
2. Mun kaapin sisältö. Vasemmalla kengät, takit, pelipaidat ja huivit. Oikealla kaikki normivaatteet ja jotain vanhoja turhia juttuja.

Mun sängyn nurkkaus - toi isoin seinä on pyhitetty cheerleadingille :-D Ylhäällä lukee liilalla XTREME, jokainen kirjain eri paperilla. Tossa on myös noi kunniakirjat, kuvia ja kisalettinauhat (SM 12, EM 12, SM 13).
Tolla pienemmällä seinällä on juliste, tollanen sydänlamppu (joka ei toimi) jossa roikkuu kaikki mun kisoista saadut mitalit (EM ja SM), kuvia ja BSB:n keikkakuva jossa niiden kaikkien jäsenten nimmarit!

Tolla toisella seinustalla on kaiutin (joka ei toimi) jonka päällä on mun yövaatteet, koska ne ei mahdu kaappiin :-D
Tossa on myös harmaa kirjahylly, jonka päällä on radio, kynttilä yms. koristejuttuja. Ekalla hyllyllä levyjä, silmälasikotelot ja värikynät. Tokalla hyllyllä cheerleading juttuja - vuosijulkaisut, GO FIGHT WIN -kirja, kisavideoita, tuet, kaepat, kaepoiden kolmiot ja treenivaatteet. Vikalla hyllyllä koulukirjoja ja penaali :-)

Mun huoneen ainoa(t) ikkuna(t). Beessit verhot sopii mun huoneen muuhun väriin :-) Ja tästä kans huomaa, et pidän mun kaikkia laukkuja mun sängyn päädyssä roikkumassa :-)

Että tällänen huone mulla :-D Teen varmaan sunnuntaina pitkän postauksen tästä koko viikosta sitten :-) Huomenna alkaa uus jakso ja meen kymppiin, jes ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti