sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain



Heippa! Tää päivä alko kello 9.15 herätyksellä, ja oli ihanaa herätä tohon auringonpaisteeseen! Puoli yhdentoista aikaan lähin Evitalle päin, koska sieltä lähettiin autokyydillä kohti kisahallia kahden ja puolentunnin treeneihin. Tehtiin uutta kuntoa, joka oli ihan kamala... :-D
Treenien jälkeen tultiin Evitan kanssa hetkeksi ulos Hertsikaan ja sieltä meille syömään ja siivoomaan mun huone, ja meiltä hetkeksi Tonille. Neljän aikoihin tulin himaan viettämään mun sukulaissynttäreitä. Meillä oli tietenkin mun vanhemmat, mun isosiskot ja toisen mies, isovanhemmat isän puolelta, isotäti ja mun sylikummi. Yhessä vaiheessa myös Sasu ja Evita tuli käymään meillä :-) Koska suurin osa mun sukulaisista oli osallistunut mun järkkärin rahoittamiseen, sain lahjaksi nyt suklaata, kukkia ja lahjakortit Ginaan ja H&M:ään.

Illemmalla mä, Evita, Toni ja Miika mentiin foxiin syömään ranskalaiset ja loppuillan vietin ihan vaan kahdestaan Evitan kanssa. Huomenna alkaa taas koulut ja treenit ihan normaalisti, tosin ite en vielä huomenna mee kouluun koska mulla on 12.40 lääkäriaika... Huomenna on myös tasan kaksi viikkoa Lontoon leirikouluun, en millään jaksais odottaa! Toivottavasti teillä kaikilla oli ihana ja rentouttava hiihtoloma, öitä ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti