maanantai 25. helmikuuta 2013

I miss everything about you, can't believe that I still want you

Suoraan sanottuna voi vittu... Mun iPod hävisi tänään jonnekkin ulos, eikä sitä sitten enään sieltä löytynyt... Ärsyttää nyt niin helvetisti ja nyt myöskin mun instagram ei ole enään käytössä, koska ei oo mitään mistä sitä käyttää.

Sitten toiseen asiaan - se lääkärikäynti oli aika turha, koska se vaan kysy multa muutaman kysymyksen, käski mennä toimistolta ottamaan kopiot niistä lausunnoista ja siinä se sitten olikin. Sieltä lähin mun äidin ja isosiskon kanssa keskustaan. Käytiin mäkissä syömässä ja sain uuden ripsarin ja smokey eye -kynän mun äidiltä, ja pohjustusvoiteen mun siskolta.
Sen jälkeen oltiin Evitan, Sasun, Artemin ja Miikan kanssa Sasulla ja sieltä lähdettiin Evitan kanssa treeneihin. Loppuilta meni Evitan, Tiian, Sannan ja Tonin kanssa yhessä rapussa hengaillessa. Huomenna ois sit mun back to school time ja puolentoista tunnin treenit. See ya!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti