sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Meidän täytyy keksiä säännöt rakkaudelle ja rakastaa niiden rajoissa

Heippa! En oo pitkään aikaan postannu, koska ei oo tapahtunut mitään normaalista poikkeavaa enkä muutenkaan oo kauheesti jaksanut postailla.
Tiistaina ja keskiviikkona mulla oli treenit normaalisti, olin kavereiden kanssa ja tein äidinkielen elokuva-arvostelun valmiiksi. Torstaina oli ystävänpäivä, koulussa abishow ja penkkarit + mulla kuraattori jonka jälkeen lähin koulusta, eli käytännössä katsoen mulla ei ollut mitään tunteja silloin. Perjantaina en menny kouluun, koska olis ollut vaan talviurheilupäivä. Menin aamulla Sasulle ja se tuli vielä aamupäivemmästä meille. Loppuilta meni 19.30-21.30 treeneissä ja meillä oli ystävänpäivä teematreenit, olin Evitan, Miikan, Thomaksen, Teemun ja Tonin kanssa ja menin Evitalle yöksi! Lauantaina oltiin Evitan kanssa aika aamupäivästä Tonin, Thomaksen, Miikan ja Teemun kanssa. Myös Heta liitty yhessä vaiheessa mukaan seuraan ja alotettiin lauantaipäivän hauskanpito Hetalta ja mun osalta se päätty hertsikaan yhteen rappuun :-D Illalla pidettiin leffailta mun äidin kanssa ja katsottiin C.S.I Miamin 1. tuotantokautta.
Tänään tän yön jälkeen meillä on treenit 11-13.30 ja oon kavereiden kanssa :-) Enää kolme päivää mun synttäreihin, 22 päivää Lontooseen, 105 päivää kesälomaan ja 129 päivää Skotlantiin! Öitä ja viettäkää kiva hiihtoloma!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti