keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Why does it feel so good but hurt so bad ?



Nonni, vähän parempaa postausta kuin eilen... Oli taas ihana kävellä aamulla noin kahdeksan aikaan dösärille tossa auringonpaisteessa kun se lämmitti ihanasti selkää ♥
Wilmaan oli tullut liikuntanumerot ja mun oma laski ysistä kasiin... Liikkatunnilla meillä oli kuitenkin ringetteä, tein yhden maalin, meidän joukkue voitti 7-3 ja sain hyvämerkinnän wilmaan! Englannin tunnilta lähdin 45 minuuttia aikaisemmin, koska tänään meillä oli treeneissä jenkkivalmentajat, ja halusin olla siellä ajoissa ja keretä syömään sitä ennen. Jenkkivalmentajat on aina yhtä hauskoja!
Treenien jälkeen olin hetken Evitan, kahden Tonin, Hetan, Sasun... ja Thomaksen kanssa :-) Noin tunti sitten tulin himaan, koska mulla on huomenna matematiikan koe ja mun pitää lukea siihen, matikka ei oikeen oo mun juttu! Saatiin kans tänään Lontoon leirikoulun ohjelma ja aikataulu, ja kaikki suunnitelmat kuulostaa ihan kivalta! Öitä jo etukäteen ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti