torstai 21. maaliskuuta 2013

Sick as hell

Moikka! Muita kipeitä kun mä? Eilinen ilta menikin vähän erilaisemmissa merkeissä - noin kaksi ja puoli tuntia istumista lastenklinikalla ja noin 20min jonottamista apteekissa lääkkeiden saamista varten. Mulle tehtiin siis nieluviljely ja selvisi että mulla on angiina :-( Lämpö/kuumekin nousi eilen melkein 38 asteeseen ja oli kova pääkipu ja korvakipu. Sain nyt sitten kymmenen päivän antibioottikuurin ja loppuviikko menee ihan vaan himassa, saa nähdä pääsenkö edes sunnuntaina treenaamaan :-/
Tähän päivään on kuulunut lääkkeiden syömistä, huoneen siivoomista, salkkareiden kattomista katsomosta ja jäätelöllä elämistä. Iltapäivällä joudun käyttämään mun koiran nopeasti ulkona, mutta muuten koko loppupäivä menee ihan himassa "neljän seinän sisällä"... Toivottavasti te kaikki muut ootte ollu terveinä :-) Mä meen kohta pelaamaan änäriä tai kattomaan jotain leffaa, seurana suklaajäätelö ;-)




2 kommenttia: