torstai 18. huhtikuuta 2013

Joskus mä tahdon saada ton jätkän ja toisinaan taas vaan unohtaa sen



Helouu! Kaikki päivät menny lähinnä äidinkielen kirjaprojektin parissa, palautus oli tiistaina ja oon nyt siis myöhässä... Ensi viikon perjantaina mun vuoro kertoa kirjasta yksin luokan edessä mun luokkalaisille...
Mitä nyt kuluneista päivistä, sunnuntaina kuultiin treeneissä meidän kisamusa ♥, eilen nukahdin liikunnan -ja mantsantunneille ja viimeiset kaksi tuntia + LV-tunnin jätin väliin. Muutama päivä sitten tilasin valokuvia ja ne tuli eilen postissa ja pääs samantien mun seinille :-) Tänään myöhästyin koulusta puoli tuntia, sain matematiikan kokeesta 7½ (!!) ja sain hyvämerkinnän ruotsintunnilta :-) Valinnaisliikuntatunti jäi mun osalta väliin, koska mulla oli 14.00 viimeinen aika nuorten kriisikeskuksessa! :-) Iltapäivän olin Tinizan ja Evitan kanssa ja loppuilta on mennyt tota kirjaa lukiessa :-/ Ei mulla muuta, huomenna perjantai JEEEEE ♥



1 kommentti:

  1. onpas mukavanolonen blogi, joten saat musta uuden lukijan! liittyisitkö mun blogiinkin jos huvittaa? :)
    http://fromdaytoday-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista